9 שבועות אחרי: ילדי גרוס שבו לתלמוד תורה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on 9 שבועות אחרי: ילדי גרוס שבו לתלמוד תורה
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד מרגש ומרומם נערך היום לפני הצהריים בשכונת בית וגן בירושלים. ילדי משפחת גרוס חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק שנפגעו באסון ההדברה בביתם שבשכונת גבעת מרדכי, חזרו היום לחיידר ת"ת אחיעזר.

    כ- 900 ילדי הת"ת אחיעזר בליווי רבותיהם מנהלי החיידר ונשיא הת"ת הגאון ר' עזריאל אוירבך שליט"א קיבלו את פניהם של הילדים כשעין לא נותרה יבשה מההתרגשות העצומה שאחזה את כולם.

    בשירה סוחפת של הזמר שלמה כהן עם האורגניסט עמי כהן קיבלו ילדי החיידר את פניהם של הילדים הרכים שתפילות רבות נאמרו בחיידר מדי יום עד להחלמתם המלאה.

    שמעון גרוס אביהם של הילדים דיבר בקבלת פנים שנערכה ברחבת הת"ת ואמר : "לא להאמין על הדפי מבצע שהת"ת עשה למען החלמתם של הילדים. המבצע היה לחודש אחד מיום שהתחילו אותו ובדיוק ביום האחרון למבצע שני בנינו השתחררו מבית החולים. פשוט לא להאמין הכוח של התפילות והמבצע."

    גרוס הודה ברגש למנהלי הת"ת על התמיכה והסיוע בכל התקופה הזו ועל ההירתמות והתפילות להחלמתם של הילדים. יצוין : כי הנהלת החיידר עשו מבצע לחודש אחד כל אחד לפי גילו : דפי גמרא, משניות, ואפילו הגיל הרך של החיידר קיבלו על עצמם לעזור לאמא לשבת. כל ילד קיבל פנקס המחולק לחודש ובכל יום היה צריך לרשום את הקבלה והעשייה שקיבל לרפואת הילדים.

    הגאון רבי עזריאל אוירבך שליט"א נשיא הת"ת דיבר בהתרגשות רבה ובכה מאד והודה על המתנה שקיבלנו בחזרה.

    מנהל ת"ת אחיעזר הרב יוסי גרז אמר בשיחה עם כתבינו : "שהחיינו וקיימנו ליום הזה שזכינו לקבל חזרה את שני הילדים לחיידר כשהם בריאים ושלמים בגופם ונפשם. שנזכה רק לשמוח ולא בעקבות צער."

    מפקח הת"ת הרב חנוך דרורי דיבר על החסד שעשה הקב"ה עם כולם.

    רגעי השיא היה כשכל 900 הילדים אמרו כולם ביחד תפילת "נשמת כל חי" בבכי ובהתרגשות. לאחר מכן עוד זמן רב המשיכו לשמח ולהרקיד את כולם הזמר שלמה כהן עם עמי כהן.
    IMG-20140330-WA0044

    IMG-20140330-WA0041

    IMG-20140330-WA0040



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      דרך אגב גם אני לומד בת"ת אחיעזר והייתי במעמד ואפילו אני בתור ילד מאוד התרגשתי

    2. 2

      איזה שמחה
      איך זה מרגש
      "הודו לד' כי טוב כי לעולם חסדו"
      בשורות טובות ישועות ונחמות

    3. 1

      "ברון שהחיינו וקימנו…"
      גם העיניים שלנו לא נותרו יבשות!!!
      שיהיו רק בשורות טובות